【地產代理】一手樓宇買賣須知 – 香港地產經紀技巧篇

一手樓開售,做個稱職嘅地產經紀,提高對客人嘅服務質素同埋學識以下技巧,客人比佣自然都會鬆手啲啦!
 

✔️ 資料搜集
唔止係買家,其實經紀都應該喺推銷時做足資料搜集,了解清楚樓盤嘅優勢、周邊配套及銷售紀錄等,當然仲有買賣過程嘅基礎知識。

✔️ 地區認識
大部份銷售率高嘅經紀都有一個共通點,就係熟識行情,清楚了解該區其他樓盤嘅銷售情況、價位及未來走勢,並對整個社區瞭如指掌!

✔️ 及早訂立標準
做個稱職嘅經紀,當然要好好訂立自己嘅目標!喺呢個資訊發達嘅年代,經紀想賺取更多佣金,方法當然唔止得一個,多發掘更多有利於銷售嘅渠道,自然有助您「實現夢想」!

✔️ 積極發問
每位客戶嘅需要都唔一樣,醒目嘅經紀除咗要做足以上功課,仲要懂得觀言察色,多啲主動了解買家嘅需要,並分享自己嘅專業知識及經驗,與買家建立互信。
 

一直以來,我們不斷構想,如何創造出一種産品,使香港物業代理行業發展出更好的生態。

APS101 香港代理工作平台 — 既可即時準確地提供市場上每天多變的消息和數據,又可將每天在市場上放盤的業主及揾樓的客戶連繫到用戶身旁。內建的功能可令到用家在搜尋樓盤時,有更加方便及省時的體驗,系統內充滿智慧的設計可以讓你與全香港各地區的物業代理精英即時交流,建立出自己在業內的人脈網絡,隨時隨地找尋到適合的合作夥伴,解決客戶不同的需求。

她會將行業的傳統模式改變過來,讓你的物業代理工作,變得更加輕鬆自主,回報更是意想不到的豐盛。
 

【有用連結】
– 平台簡介 : www.aps101.com.hk
– 免費講座 : www.aps101.com.hk/page/seminar

View this post on Instagram

強大支援 BACK-UP 經紀! . 經紀想自立門戶,當然需要一個能夠全方位支援您哋嘅可靠平台!#APS101 集所有經紀所需嘅即時最新資訊!包括盤源管理系統、市場叫價盤、各類買賣文件支援及網店專頁等,貼心照顧各位 #地產經紀 提高曝光、增加收入,仲可以賺到更多自主時間添! . 【佣金全收 自主無憂】 . #APS101 #全新物業代理盤源系統 www.aps101.com.hk . 地產代理工作新模式!高效連接業主和用戶,達至佣金全收、自主無憂!適合香港持牌 #地產代理 使用。 . 下載 #手機APP : iOS – www.aps101.com.hk/ios Android – www.aps101.com.hk/android (系統只供本公司會員使用) . #住宅 #車位 #商舖 #工廈 #商廈 #寫字樓 #買樓 #租樓 #搵樓 #網店推介 #網紅推介 #港島 #九龍 #新界 . 另有 #HOUSE101 #香港人嘅搵樓放盤平台,提供住宅、車位、店舖、工商廈等放盤搵樓平台及最新樓市資訊,服務全港市民,無論是買家、租客、代理或業主一樣幫到你手!網址 : www.house101.com.hk

A post shared by 免費放盤﹒搵樓專家 – HOUSE101 / APS101 (@house101hk) on

HOUSE101.com.hk


▲ HOUSE101 香港網上搵樓放盤平台


▲ APS101 全新地產代理工作系統