潔癖人士注意! 一文睇晒4招減少家居塵埃積聚

電器唔好用待機模式

當電器喺待機模式嘅時候,其實仲係帶電,帶電嘅電器係會吸引塵埃(例如最常用到待機模式嘅就係電視機喇)。當電器未有需要用嘅時候,最好就將電源完全切斷,咁就有效減少電器表面塵埃嘅積聚喇!

番到屋企立即除鞋換衫

經過漫長嘅一日之後,衫褲同鞋都會黐滿大量塵埃,如果返到屋企唔即時換睡衣、唔除鞋就周屋走嘅話,就會抹極都仲係一屋塵喇 !

減少使用針織物料

屋企嘅針織物料物品,例如係窗簾、被鋪、布梳化等等都好容易令塵埃積聚。只要減少使用一些不必要嘅針織物料,例如係選用皮梳化就可以避免塵埃堆積。加上定期清洗床單、被鋪同埋窗簾等物品,都能夠減少塵埃㗎 ! 如果唔能夠清洗嘅物料,例如係布梳化等,亦都要經常吸塵、打掃一下呀!

善用收納箱

報紙雜誌其實係好黐塵,而且唔容易清潔;所以如果大家鍾意睇報紙雜誌嘅話,最好就用有蓋嘅收納箱整理好報紙雜誌,咁樣就無咁容易積塵而且方便日後打掃喇 !

資料來源: 香港01

HOUSE101.com.hk


▲ HOUSE101 香港網上搵樓放盤平台


▲ APS101 全新地產代理工作系統